WOW - Belfegor Klán Saját Weboldala

Eme oldal a klán tagjai részére készül.


                                                                                              Sajátosságok

A paladin tank hasonlít a leginkább a warrior tankokra - akik ugye továbbra is maradnak az ős-tankok - gearelés szempontjából. Legtöbb esetben pont ugyanarra a gearre fognak hajtani, de pár eltérés előfordulhat.

Előnyeik

felülmúlhatatlan (miután javítják a feral druid 100%-os és automatikus armor penetrationjét...) területi threat

kiemelkedő egy célpontra leadott threat, de csak ha a célpont őket üti

több, egyenként is elég komoly cooldown

hasznos csapatbuffok

tisztes dps-re is képes - ez minden tankról elmondható lassan

Hátrányaik

manafüggő, healt kell kapnia

manafüggő, fenn kell tartania a divine plea-t

manafüggő, még így is :)

Sarokszámok

540 defense raidekre, 535 5 fős heroic bossokra. Kezdő gearrel aránylag nehéz elérni, áldozatot kell hozni érte, tehát felmerül a kérdés, miért is jó ez? Azért jó, mert ennyi defense kell ahhoz, hogy lv83, illetőleg lv82 mob semmiképp sem kritelhessen a tankra. A bejövő sebzés úgyis magas, nincs szükség fölöslegesen megduplázni, főleg a nagyokat ütő bossoknál. Ha ennek az elérése nélkül tankolsz, mindenképp figyelmeztesd előtte a csapatot, hiszen komolyan kockáztatsz vele elkerülhető wipe-okat.

Felmerül az a kérdés, hogy jó-e ennél több defense-t halmozni? Az én álláspontom az, hogy nem. Az ok viszonylag egyszerű: a defense haszna kettős. Egyrészt kizárja egy idő után a kritikus találatot, másrészt növeli a block, dodge, parry és a miss esélyét. Ha már kritet nem kaphatunk, ez a haszon elvész, másrészt több dodge/parryt kaphatunk, ha egyenesen ráenchantelünk/gemelünk. Miss chance-t növelni csak defense-ből lehet ugyan, de tankadin számára előnyösebb, ha dodge-ol, parryzik vagy blockol, mivel ezekből nyer vissza manát (és az utóbbival threatet is termel).

Mit is csinálunk?

Tankolunk. Ez több dolgot is jelent, a prioritások a következők:

  • nem hagyjuk, hogy bárki elhalálozzon azért, mert egy mob őt ütögeti - még akkor se, ha idióta dps, és folyamatosan lerántja/tauntolja magára. Legalábbis megpróbáljuk.
  • mi magunk sem halunk meg, tehát nem nyelünk be kihealelhetetlen sebzést, ha rajtunk múlik. Ritka kivételtől eltekintve ez rajtunk múlik.

S ezt hogyan?

Aktívan termeljük a threatet. A dps dps-t produkál, a healer a csapata hp-jét töltögeti vissza, a tank dolga, hogy threatet termeljen mindenre, ami piros és mozog, ezzel biztosítva, hogy ami piros és mozog, őt támadja és senki mást. Tankadin számára a képlet egyszerű: sebzés = threat.

Az optimális threatelés a következőképpen zajlik: 96969

Talent?

Először is minden kell, ami segít nem meghalni. Másodszor is, kell 1 pont ide a 96969 végett. Harmadszor is, kellenek a threatet adó talentek. Valahogy így fog kinézni az alap. A maradék pontokat Naxxramasra készülve szerintem érdemes retrin elkölteni, a 3/3 Crusade igen kellemes extra threatet jelent.

Statok?

Stamina: ugye ne magyarázzam? Armorral együtt kiváló tűrőképesség-stat.

Intellect: Nem kell gearelni rá, de a mage buffnak örülünk. Divine Plea-nek jót tesz.

Strength: Threat, mert nagyobbat ütünk, threat, mert spellpowert kapunk belőle, threat és mitigation, mert növeli a block value-t. Ez jó.

Agility: Armor, dodge, crit. Kifejezetten tank gearen nem található meg, de kellemes.

Spirit: ---

Crit rating: Némi extra threat. Erre sem kell külön ráhajtani, amennyi van, annyi legyen elég.

Hit rating: 8%-nál több nem kell melee-re, s ha ez megvan, akkor a spell hit capen már túl is vagyunk (eltérő az átváltási aránya). Hat a tauntokra is, és általában véve kellemes threat-növelő.

Expertise rating: Kevesebbszer dodge-ol és parryzik a célpontunk. Parrynél az ő következő ütése gyorsabban történik meg, tehát nem csak extra threat, de enyhe mitigation is. A 2. legfontosabb glyph és a Combat Expertise együtt 16 skillt adnak.

Defense rating: 535/540.

Dodge rating: Nagyjából 20% után érezhetően egyre több dodge-t kell halmozni 1%-nyi esély eléréséért. Ekkor érdemes másra pakolni, ami még nem jár így.

Parry rating: Parry után mi ütünk egyet gyorsabban. Hogy mennyivel gyorsabban, a fegyver sebességétől függ - lassabb fegyverrel többet gyorsul.

Block rating: Not as important as it was in TBC, now it’s purely used to mitigate as much damage as possible. Stackable till you get 102.4% overall avoidance (miss, dodge, parry, block).

Block Value: Mitigation és threat. Paladinnak igen jó, mivel az avoidance legnagyobb része block rating.

Mp5: Felejtős. Manát mindenhonnan kapunk.

Spell damage: Kifejezetten és csakis területi - trash - threatelésre lehet, hogy van értelme. Ha szeretnénk újra másodosztályú tankká válni, mint BC elején, akkor mindenképpen ninjázzunk el egy spellpoweres fegyvert valaki elől, aki cserébe mérges lesz ránk.

Gear?

Szabványos tank plate. Semmi spellpower - az a holy paladinoké. Fegyver szintén: a Hammer of the Righteous nem ér semmit spelles fegyverrel, az 5 stackes Seal of Vengeance sem igazán. Itt van csak eltérés a tank warriorokhoz képest: mivel ezek lineárisan növekvő sebzések, tankadinként pont hogy nem a minél gyorsabb fegyvereket keressük, hanem a minél nagyobb sebzésűt. Ez azt jelenti, hogy ha a gearünk megengedi - megvan a kellő defense, nem csökken túlzott mértékben az avoidance-ünk -, egykezes, lassú dps fegyverrel is kiválóan tankolhatunk.

Enchant?

Egyelőre nem érhető el minden (Titanium Plating). Az enchantelés az a terep, ahol lehetőség nyílik testreszabni a geart. Ezért különféle alternatívákat érdemes megkülönböztetni:

  • kötelező enchant: defense-t enchantelünk, amíg nincs meg a minimum, nincs kecmec
  • threatnövelő enchant: ide tartozik minden, ami segít gyakrabban/nagyobb sebzést bevinni, tehát +hit, +expertise, +strength, +block value enchantek - spellpowert továbbra sem használunk!
  • mitigation: armor
  • avoidance: agility, dodge, parry, block rating
  • hp: hp.

Érdemes az aktuálisan futott köröket recount/omen használatával értékelni, ez alapján eldönteni, mire van szükségünk éppen.

Glyph?

Kötelező: Glyph of Divine PleaGlyph of Seal of Vengeance.

Választható: Glyph of JudgementGlyph of Righteous Defense,Glyph of Hammer of the RighteousGlyph of Salvation.

Kerülendő: Glyph of Consecration.

Minor: Glyph of Sense Undead és kapcsoljuk is be, Glyph of Lay on Hands.

Seal?

SoV bossra, SoC/SoR trashre, SoL, ha nagyon nagy baj van és belefér az elmaradó threat. SoR azon ritka esetekben is kiválóan alkalmas, ha nem szabad melee range-ből tankolni - és nincs más, aki rajtunk kívül megoldaná -, mivel a judgementje elég szépet sebez.

Out of Mana?

Húzz be több mobot legközelebb.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 20
Tegnapi: 6
Heti: 41
Havi: 141
Össz.: 194 924

Látogatottság növelés
Oldal: Paladin Tank
WOW - Belfegor Klán Saját Weboldala - © 2008 - 2024 - wow-belfegor-klan.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weboldal szerkesztő mindig ingyenes. A weboldal itt: Ingyen weboldal

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »